wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin

Regulamin



 

§ 
Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży Towarów Sklepu internetowego i stanowi integralną część zamówień a także umów zawieranych z Użytkownikami.
  2. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto.
  3. Wszystkie akceptowane w Sklepie formy płatności są wolne od dodatkowych opłat.
  4. Na ostateczną cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy wskazane na stronie Sklepu, będącej podsumowaniem zamówienia.
  5. Osoba fizyczna składająca Zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. To samo dotyczy reprezentantów i pełnomocników osób prawnych. Osoba składająca zamówienie w imieniu Klienta będącego osobą prawną lub inną jednostką organizacyjną oświadcza, że jest upoważniona do reprezentowania tego Klienta.

§ 2 
Definicje
  1. Klient/Użytkownik – osoba dokonująca zakupu Towaru i zawierająca Umowę w Sklepie internetowym i zarejestrowana na www.margistudio.pl.
  2. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, nabywającą Towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Przedsiębiorca –  Margi STUDIO Małgorzata Kowalska wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki REGON 367475977, NIP 7581220272.
  4. Sklep internetowy – prowadzony przez Przedsiębiorcę pod adresem www.margistudio.pl.
  5. Towar – produkty oferowane przez Sklep internetowy za pośrednictwem portalu znajdującego się na stronie www.margistudio.pl.
  6. Umowa – umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Sklepem internetowym a osobą fizyczną lub prawną nabywającą Towary oferowane przez Sklep internetowy.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  8. Produkt na indywidualne zamówienie - produkt tworzony na specjalne zamówienie Konsumenta, którego zamówienie odbywa się poprzez wypełnienie formularza na stronie. Zamówiony w ten sposób produkt nie podlega wymianie czy zwrotowi.
  9. Dane Osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej gromadzone w związku z korzystaniem przez Kupującego ze Sklepu internetowego margistudio.pl w celach wskazanych w ramach tego serwisu, w szczególności w Polityce prywatności.
  10. Konto – zapis informatyczny prowadzony bezpłatnie dla Kupującego przez Sprzedającego, w którym gromadzone są Dane Osobowe Kupującego oraz informacje o działaniach w ramach Sklepu margistudio.pl. Dostęp do Konta Kupującego umożliwia identyfikację w margistudio.pl oraz składanie Zamówienia.
  11. Koszyk – narzędzie informatyczne dostępne w ramach limango.pl, umożliwiające Tobie składanie Zamówienia na wybrane Produkty, jakie zamierzasz zamówić, a następnie jednorazowe potwierdzenie przez Ciebie złożonych niezależnie od siebie Zamówień. Koszyk gromadzi składane przez Ciebie Zamówienia, tj. w ramach jednego Zamówienia można złożyć więcej niż jedną ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
  12. Pliki cookie – dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Kupującego i przeznaczone są do korzystania z Serwisu. Więcej o Plikach cookie oraz zasadach ich działania, przedstawione jest w Polityce Prywatności.

§ 3 
Umowa sprzedaży
  1. Warunkiem dokonania zamówienia w Sklepie jest dodanie produktu do Koszyka, prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia z danymi adresowymi oraz dokonanie płatności zgodnie z niniejszym Regulaminem. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Kupującego przy dokonywaniu Zakupu (składania zamówienia).
  2. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Przedsiębiorca skontaktuje się z Konsumentem. Jeśli kontakt z Konsumentem nie będzie możliwy, Przedsiębiorca ma prawo do anulowania Zamówienia.
  3. Konsument powinien dokonać zapłaty na rzecz Przedsiębiorcy za zakupiony towar w terminie 7 dni od momentu zakupu. W przypadku braku odnotowania wpłaty za dokonane zamówienie w terminie wskazanym w regulaminie, Przedsiębiorca ma prawo do jego anulowania.
  4. Wszystkie ceny podawane w Sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki. Konsument dokonuje płatności zgodnie z możliwościami oferowanymi przez Sprzedawcę na stronie Sklepu tj: płatność przelewem bankowym (przedpłata), płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
  5. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo własności sprzedanego Towaru do chwili zapłaty całej kwoty oraz do momentu wysłania towaru.
  6. Przedmiotem transakcji są Towary wymienione i udostępnione na stronie www.margistudio.pl, opisane w chwili składania przez Klienta Zamówienia i określone przez Sklep internetowy jako „dostępne”. Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta była zawsze aktualna. W przypadku Towarów niedostępnych w danym momencie, Sklep internetowy zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Klienta, który zawarł ze Sklepem internetowym Umowę, o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową. Skorzystanie z takiego uprawnienia nie stanowi o obowiązku Sklepu internetowego do wypłaty odszkodowania, zadośćuczynienia czy naprawienia szkody po stronie Klienta.
  7. Sklep internetowy ma prawo do odstąpienia od realizacji Zamówienia z powodu braku dostępności Towaru, bądź z innych przyczyn niezależnych od Sklepu internetowego. W takiej sytuacji obsługa niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 5 dni roboczych od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Klienta. W przypadku dokonania przedpłaty przez Klienta, Sklep internetowy zobowiązuje się do natychmiastowego zwrotu zapłaconej kwoty. Skorzystanie z takiego uprawnienia nie stanowi o obowiązku Sklepu internetowego do wypłaty odszkodowania, zadośćuczynienia czy naprawienia szkody po stronie Klienta.
  8. Towar zostanie wysłany przez Przedsiębiorcę w terminie wskazanym w opisie produktu zgodnie z zapisami niniejszego Regulaminu, w sposób wybrany przez Konsumenta podczas składania zamówienia. Należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sklepu internetowego (zwykle 1-2 dni robocze).
  9. Koszt wysyłki poza granice Polski ustalany jest indywidualnie w zależności od kraju, którego dotyczy wysyłka oraz wagi produktu.
  10. Wraz z Towarem, zgodnie z wyborem Klienta, wydawana jest faktura lub dowód sprzedaży. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów, Klient w terminie 2 dni od dnia dostarczenia Towaru uprawniony jest zgłosić ten fakt do Sklepu internetowego i wnieść o uzupełnienie brakującego dokumentu. Po otrzymaniu przesyłki Klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany Towar o ewentualnych usterkach niezwłocznie tj. w terminie 2 dni poinformować Sklep internetowy.
  11. W czasie realizowania przez Sklep internetowy Umowy, Klient uprawniony jest do uzyskiwania informacji odnoszących się do poszczególnych etapów jej realizacji. Jednocześnie Sklep internetowy zapewnia, iż będzie informował Klienta o wszystkich istotnych etapach transakcji, które wystąpiły po jego stronie tj. przyjęciu Zamówienia do realizacji i wysłaniu Towaru.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen prezentowanych Produktów w dowolnym momencie, jeśli jednak Kupujący rozpoczął już sesję zakupową, dodając wybrany Produkt do Koszyka, dokonuj jego zakupu na warunkach istniejących w chwili dodawania go do Koszyka.


§ 4
Kupony i Kody

  1. W ramach Sklepu internetowego margistudio.pl można uzyskać Kupony, które nie mogą zostać nabyte w drodze Umowy Sprzedaży. Są one przyznawane przez Sprzedawcę w szczególności w ramach akcji marketingowych organizowanych przez Sprzedawcę.
  2. Otrzymane Kupony mogą być wykorzystane na Zakup wszystkich Produktów dostępnych w Sklepie, chyba że w Kuponie zostało określone inaczej – w ten sposób, że obniżają one cenę, jaką powinno uiścić się za Produkt, o wartość rabatu przypisanego do przyznanego Kuponu.
  3. Nie przysługuje prawo do żądania wypłaty kwoty z tytułu otrzymanych Kuponów.
  4. W żadnym czasie, także po rozwiązaniu Umowy, nie przysługuje prawo do żądania wypłaty kwot, pozostających w związku z przyznanymi Kuponami.
  5. Nie wolno przekazywać otrzymanych Kuponów innym Klientom oraz osobom trzecim niebędącym Klientami.
  6. Sklep internetowy może przyznawać dodatkowe Kupony, w szczególności związane ze wzmożoną aktywnością w Sklepie internetowym margistudio.pl. 

§ 5  
Ograniczenie dostępu do sklepu internetowego
  1. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość ograniczenia dostępu lub pozbawienia Klienta prawa dostępu do Sklepu internetowego, w tym dokonywania Zamówień i zawierania Umów w Sklepie internetowym, w przypadku gdy:
    • Dokonując Zamówienia podał nieaktualne, nieprawdziwe lub niezgodne z prawdą dane umożliwiające realizację Zamówienia przez Sklep internetowy,
    • Naruszył przy dokonywaniu Zamówienia praw podmiotów trzecich lub dopuścił się względem Sklepu internetowego, jego pracowników lub podmiotów trzecich zachowań powszechnie uznanych za nieakceptowalne, niezgodne z prawem lub niezgodne z dobrymi obyczajami i zwyczajami handlowymi,
    • Jego działanie w ramach Sklepu internetowego zostanie uznane przez Sklep internetowy na naruszające prawo, prawa osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego Regulaminu.
  2. Decyzję o ograniczeniu dostępu lub pozbawieniu Klienta dostępu do Sklepu internetowego podejmuje Sklep internetowy na podstawie swojego swobodnego uznania.


§ 6 
Dostawa

  1. Koszt dostawy oraz termin dostarczenia towaru dotyczą sprzedaży w Polsce. W przypadku wysyłki zagranicznej, warunki ustalane są indywidualnie.
  2. Towar zamówiony w Sklepie internetowym dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Przesyłka dostarczana jest zgodnie z terminem podanym na stronie Sklepu internetowego w dziale Zasady płatności.
  3. W przypadku oznak zniszczenia opakowania należy sprawdzić czy Towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, Klient winien odmówić przyjęcia przesyłki w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem internetowym w celu wyjaśnienia sprawy. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
  4. W protokole szkody transportowej, daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu powinny być takie same. W uwagach Klient powinien dokładnie opisać stan przesyłki zgodny ze stanem faktycznym, w tym wskazać sposób opakowania przesyłki, m.in. zapakowanie Towaru. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni ustalenie momentu powstania szkody oraz złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym w przypadku uznania reklamacji, przyspieszy wysyłkę nowego Towaru do Klienta lub jego odpowiednią naprawę.
  5. Jeżeli niemożność spełnienia świadczenia przez Sklep internetowy nastąpiła wskutek siły wyższej bądź z przyczyn niezależnych od Sklepu internetowego, Klientowi nie przysługują żadne roszczenia o naprawienie szkody wynikłej z tytułu niewykonania lub nieterminowego i nienależytego wykonania Umowy. Sklep internetowy ma obowiązek niezwłocznego poinformowania Klienta o zdarzeniach, które spowodowały niemożność realizacji Umowy.
  6. Z chwilą wydania Towaru przez Sklep internetowy Klientowi lub osobie przez niego upoważnionej, przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Towarem, w tym niebezpieczeństwo przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia.


§ 7 
Prawa autorskie

  1. Wszystkie produkty i ich wizerunki oraz zdjęcia dostępne w sklepie margistudio.pl objęte są prawami autorskimi na podstawie Ustawy z 4 lutego 1994 r. tekst jednolity z 2006 r.‬‬‬‬‬‬‬‬
  2. Wszystkie zdjęcia w sklepie margistudio.pl zostały zrobione osobiście i przedstawiają sprzedawany przedmiot.
  3. Wszystkie sprzedawane rzeczy mają charakter unikatowy i robione są ręcznie na zamówienie.
  4. Prawa autorskie do produktów, ich wizerunków, zdjęć i opisów dostępnych w sklepie są własnością Małgorzaty Kowalskiej. Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej.

§ 8 
Odstąpienie od umowy
  1. Sklep internetowy margistudio.pl oferuje możliwość rezygnacji ze złożonego Zamówienia. Prośba o anulowanie Zamówienia zostanie rozpatrzona pozytywnie, jeżeli umożliwia to etap, na jakim znajduje się kompletowanie Zamówienia. W przypadku Zamówienia, co do którego proces logistyczny już się rozpoczął prośba o jego anulowanie zostanie odrzucona. W przypadku skutecznej rezygnacji z Zamówienia, dokonanej płatności z góry, zwrot środków nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sklep rezygnacji. Rezygnację z Zamówienia należy zgłosić kontaktując się z pracownikiem firmy pod numerem 48/500 505 129 lub przesyłając wiadomość na adres e-mail: biuro@margistudio.pl.
  2. Konsument, który zawarł Umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego Towaru.
  3. Oświadczenie Klient winien wysłać na adres siedziby Sklepu internetowego lub e-mail: biuro@margistudio.pl bądź załączyć do paczki ze zwracanym Towarem. W przypadku wysłania listem lub w paczce wraz z Towarem, o zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data stempla pocztowego.
  4. Zwracany Towar nie może nosić oznak użytkowania, musi być kompletny i zapakowany w oryginalne opakowanie (nie dotyczy to towaru zapakowanego w kopertę).
  5. Zwrot Towaru do Sklepu internetowego powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od Umowy (tj. od dnia nadania oświadczenia o odstąpieniu).
  6. Po otrzymaniu przez Sklep internetowy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, ale po zwrotnym otrzymaniu towaru, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość zwracanego Towaru. Koszty zwrotu Towaru do Sklepu internetowego ponosi Klient. Obowiązek zwrotu ceny, o której mowa w zdaniu poprzedzającym wiąże Sklep internetowy wówczas, gdy cena za Towar została przed otrzymaniem oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zapłacona przez Klienta.  
  7. Przedmioty personalizowane, robione na zamówienie, zmieniane nie podlegają zwrotowi. 

§ 9 
Reklamacja i gwarancja
  1. Sklep internetowy ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu Cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).
  2. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta wady zakupionego Towaru, Konsument zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego i ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, ma prawo do żądania doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z Umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy.
  3. W przypadku istnienia wady sprzedanego Towaru Konsument jest uprawniony do złożenia oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny lub złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Chyba że Sklep internetowy niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep internetowy albo Sklep internetowy nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
  4. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  5. Sklep internetowy może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową wadliwego Towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  6. Sklep internetowy nie odpowiada za wadę Towaru z Umową, gdy Konsument w dacie zawarcia Umowy o niej wiedział bądź w przypadku gdy niezgodność Towaru powstała w wyniku złożenia przez Konsumenta mylnego Zamówienia, a także w przypadku gdy Towar nie zawiera istotnych odstępstw i jest zgodny z złożonym uprzednio przez Klienta Zamówieniem.
  7. Roszczenie Konsumenta z tytułu rękojmi, w tym o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, od dnia wydania tego Towaru Konsumentowi.
  8. W stosunku do Przedsiębiorców rękojmia za wady fizyczne Towaru jest wyłączona.
  9. Sklep internetowy ponosi odpowiedzialność za niezgodność Towaru z Umową (wadę fizyczną), w szczególności, gdy rzecz sprzedana: nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep internetowy zapewnił Konsumenta. Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
  10. W przypadku stwierdzenia wady Towaru zakupionego w Sklepie internetowym, Konsument zobowiązany jest do zgłoszenia tego Sprzedawcy na adres e-mail: biuro@margistudio.pl lub telefonicznie pod nr 48/500 505 129. W zgłoszeniu Konsument powinien podać:
    • Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    • Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  11. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  12. Konsument w odpowiedzi zwrotnej otrzyma informacje dotyczące przesłania wadliwego Towaru do Sklepu internetowego. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Konsumenta (proporcje, kolor itp.) nie mogą być podstawą do reklamacji.
  13. Koszty przesyłki reklamowanego Towaru ponosi Konsument. Koszty, związane z odesłaniem Towaru reklamowanego, Sklep internetowy zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji za zasadną.
  14. Sklep internetowy ustosunkuje się do żądania Konsumenta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji w prawidłowej postaci. Nieustosunkowanie się do żądania Konsumenta w powyższym terminie oznacza uznanie jego żądania za uzasadnione. W razie uznania reklamacji, Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep internetowy zwróci na rzecz Konsumenta równowartość ceny Towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie internetowym Towary do wyboru.
  15. Gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego Towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep internetowy.
  16. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Konsumenta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o Towarach (m.in. kolorów), nie stanowi podstawy do reklamacji.
  17. Kurczenie się tkanin w praniu oraz uszkodzenia będące efektem „haczenia się” tkanin podczas noszenia nie stanowi o wadzie Towaru i nie jest podstawą reklamacji.
  18. Samodzielne wybielanie produktów oraz suszenie produktów w suszarce bębnowej nie stanowi o wadzie Towaru i nie jest podstawą reklamacji
  19. Z uwagi na to, że wykonanie jest ręcznie a materiały kupowane są każdorazowo w małych partiach, produkty mogą różnić się nieznacznie kolorystyką oraz detalami w porównaniu do tych przedstawionych na zdjęciach. 
§ 10
Opinie o produktach i usługach oraz opinie o sprzedawcy

Margi STUDIO Małgorzata Kowalska, 07-410 Ostrołęka, ul. Kowalska 12, NIP: 7581220272 REGON: 367475977 udostępnia klientom sklepu internetowego Margi Studio możliwość zamieszczania opinii i oceny sklepu, oferowanych produktów oraz usług.

Dodanie opinii przez klienta jest możliwe po dokonaniu zakupów w sklepie internetowym Margi Studio. Opinia może zostać dodana w dowolnym czasie od daty zakupu produktu lub usługi. Recenzje o produktach mogą być dodawane przez klientów sklepu, którzy dokonali zakupu w sklepie Margi Studio. Wszystkie wystawione recenzje przez klientów sklepu internetowego są "potwierdzone zakupem". Dodana recenzja jest automatycznie przypisywana do konta danego użytkownika.
W celu opublikowania opinii użytkownik powinien podać dane imię i nazwisko lub pseudonim (dane te będą widoczne dla innych użytkowników), treść recenzji oraz dokonać oceny produktu lub usługi w skali od 1 do 5. Opiniujący powinien sformułować treść opinii w sposób rzetelny i uczciwy. Nie jest dopuszczalne używanie w treści wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznanych za obraźliwe. Dodawanie opinii oraz recenzji ogranicza się do umieszczenia tekstu - użytkownik nie może dodawać m.in. plików graficznych czy multimedialnych.


Nie jest dopuszczalne i jest zakazane dodawanie opinii:
1. Bez dokonania zakupów w sklepie internetowym Margi STUDIO
2. Opiniowanie produktów i usług, które nie zostały zakupione przez opiniującego
3. Wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4. Naruszających dobra osobiste sprzedawcy lub osoby trzeciej
5. Przez opłaconych użytkowników, w celu sztucznego podwyższenia oceny oferowanych produktów i usług
6. Zawierające odnośniki do innych stron internetowych
7. Zawierające treści o charakterze spamu


Weryfikacja dodawanych opinii o produktach i usługach oraz opinii o sprzedawcy.
Margi STUDIO dokonuje weryfikacji każdej dodanej opinii o oferowanych produktach, usługach oraz opinii. Weryfikacja polega na ustaleniu czy zamieszczone opinie pochodzą od kupujących, którzy rzeczywiście nabyli opiniowany produkt, usługę lub kiedykolwiek byli klientami i korzystali z innych usług, które oferuje lub oferowało Margi STUDIO. W przypadku, jeżeli opinia nie spełnia wymagań opisanych powyżej - recenzja produktu lub opinia o sklepie nie zostanie zamieszczona i może zostać usunięta.

 
§ 11
Dane osobowe

 Opisana w Polityce prywatności.
 

§ 12
Postanowienia końcowe
  1. Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Konsumenta.
  2. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01.01.2023 r.
  3. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszania funkcjonowania Sklepu internetowego, w szczególności w celu dokonania konserwacji, naprawy, wprowadzenia nowych funkcjonalności portalu www.margistudio.pl
  4. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie poczty elektronicznej ze Sklepu internetowego do Klienta, spowodowane przez blokowanie dostarczenia poczty elektronicznej przez podmioty trzecie (m.in. operatorów serwerów pocztowych) oraz oprogramowanie stosowane przez Klienta.

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies :)
Nie pokazuj więcej tego komunikatu